miercuri, 18 august 2010

Realitatea pe care nu o stim


Obisnuiesc seara sa mai stau pe geam si sa fumez. Asa am facut aseara. Ma uitam pe cer, la stele si din toate una mi-a captat atentia ...stralucea ciudat parca se si misca...Avea niste lumini asa de stranii... Am ramas captata o priveam cum se misca.. se apropia... se departa, nu putea sa stea intr`un punct. Ma ametea si asta nu era in mintea mea, tare era ciudata. Am urmarit`o timp de 5 minute. Se indeparta usor, dar nu in linie dreapta, disparea, aparea in alt loc-se misca haotic.

Tigara nu mai era punctul meu de atractie... uitasem complet de ea, dar mana imi zacea in continuare dincolo de geam , iar privirea era cimentuita spre acolo, acolo unde era ceva ce se misca bizar, parca nu isi gasea locul sau parca analiza ceva... ciudat faptul ca era atat de aproape si in 2 secunde a disparut.

Am inchis geamul, mintea mea era totusi acolo, pe cer la chestia aia ciudata. Aveam impregnata pe retina acea rotire stranie de lumini colorate...M-am pus in pat si tot ce puteam face era sa ma intreb ce ar fi putut fi...

Un satelit asa de rau defectat sau legendarii extraterestri de care toti ne temem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu