vineri, 20 august 2010

Echilibru relativ?


Vorbeam cu un bun prieten despre rationament , despre echilibru armonios in dragoste....


El : intradevar dragostea e ceva care sfideaza logica si e una din putinele lucruri care nu are decat foarte putine si ascunse solutii
Eu : sigur nu ai un rezultat pe care il astepti
Eu : sau il doresti
El : dupa parerea mea dragostea e bine sa fie pe cat posibil sub controlul ratiunii
Eu : mai exact
Eu : sa intervina si personalitatea si orgoliul
Eu : nu doar sentimentul
El : ca altfel, te poate da peste cap irecuperabil
Eu : si atat
El : ratiunea, nu orgloiul, iar dragostea fara personalitate nu exista, decat daca e neimplinita, si astfel necontrolata de ratiune si neimplinita devine obsesie
El : un cuplu este intotdeauna format din doua personalitati care se completeaza
El : asa ar fi bine, ideal
Eu : da, asta asa e
El : un individ care nu mai are personalitate din cauza ca e coplesit de sentiment lucru care se intampla doar daca nu formeaza cuplu, are nevoie de ajutor de specialitate dupa parerea mea
Eu : sau, de persoana pe care o adora
Eu : un fel de doza zilnica..
Eu : si invatul are si dezvat
Eu : adik iti primesti doza.. iar apoi, ti-o scot din meniu trepat
El: sau sa ajunga cumva sa formeze un cuplu cu persoana iubita, si atunci isi dezvolta repede o personalitate in completarea pertenerei\lui
Eu : da
Eu : un fel de..mulaj...
Eu : se muleaza si vine in completare
El: da
El : asa ca mai bine ramanem rationali in ce priveste dragostea, si daca tot e sa o pierdem pe undeva, mai bine o pierdem in pasiuni, (nu amoroase) in alte chestii
Eu : considera ca iubirea in exces dauneaza.. si mai bine, asa cum spui si tu sa ramanem rationali si sa stim
Eu : cata doza sa ne administram
El : nu sunt de acord nici cu rationalizare totala, mai avem nevoie si de "evadare"
Eu : incat sa nu o terminam mai repede decat credem si sa ramanem si dependenti de ceva ce nu ne mai putem administra
El: uite eu zic ca si dragostea e bine sa o eliberam de ratiune, dar numai dupa ce folosim ratiunea sa ne asiguram ca nu va fi daunator sa dam frau liber dragostei
Eu : nu chiar.. pentru ca, nu ai de unde sa stii cu siguranta ca cel de langa tine isi foloseste ratiunea in acelasi fel ca si tine
Eu : si ca sa fi precaut si sa iti dozezi si relatia
Eu : eu tot la ideea cu dozajul perfect raman
El: ...
Eu : adica totul in viata se face cu masura
El : da, si totusi dragostea e vitala, e greu sa o dozezi.
tot poate fi anticipata de ratiune, adica asa cum ziceam mai devreme, folosim ratiunea pentru as stii cand sa o eliberam
Eu : corect! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu