duminică, 1 august 2010

Ascult ploaia.



Iar ploua... ascult cum cad picaturile... am liniste in minte...in suflet inca nu. Incerc sa imi revin, sa ma potolesc,,dupa ce aseara am stat de veghe , mi-a fost dor. Atat e dor, incat nu m-am putut abtine.Doamne si ce ploua... cum ploua candva in mine.. acum e liniste, incerc sa aduc soarele...sa se usuce tot...Prefer sa stau cu ochii inchisi de la soare decat cu frunte incretita de la nori ... Sper sa uit... aud doar picaturi de ploaie.. si in minte am imagini pe care nu pot sa le sterg acum,sau.. daca le voi sterge vreodata... De azi... eu si tu... doi straini... Tunetul apare odata cu spuspinul... ma sperie.. la fel ca si gandul ca de azi sunt iar singura... Las capul plecat.. ploaia sa cada si mai fac un pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu